آموزش کامل استخراج بیت کوین با cryptotab

آموزش کامل استخراج بیت کوین با cryptotab

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

آموزش کامل استخراج بیت کوین با cryptotab
بازديد : 1219

هدف کریپتوتب به دست آوردن بیت کوین هنگام استفاده از مرورگر شما می‌باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می‌برد و شما را مجاب به استفاده از آن می‌کند. در این روش، سود حاصل از ماینینگ بین تمام افراد استفاده کننده از این مرورگر پخش می‌شود. ایده آنها این است که شما می‌توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. برای شروع روی بنر زیر کلید کنید تا وارد وبسایت Cryptotab بشید.

 

 

در صفحه اصلی روی گزینه Download کلید کرده تا برنامه Cryptotab شروع به دانلود شود.

 

 

  

 

بعد از دانلود و نصب نرم افزار وارد محیط نرم افزار شده محیطی مشابه به محیط Google Chrome روبرو میشوید . در قسمت بالا سمت راست روی افزونه Cryptotab کلیک کنید تا وارد محیط استخراج شوید .

 

 

 

صفحه اصلی Cryptotab بصورت زیر میباشد :

 

 

 

شما با استفاده از نوار آبی رنگ که قابل تنظیم بین OFF و MAX میباشد میتوانید سرعت استخراج بیت کوین رو افزایش یا کاهش بدید که با توجه به میزان توانایی سخت افزارتون این عدد متفاوت است . 
فقط کافیه مرورگر شما باز باشه تا سیستم بتونه کار استخراج رو انجام بده . توجه داشته باشید که مقدار بیتکوین استخراج شده هر 10 دقیقه به حساب شما واریز میشه . پس تا میتونید ساعات بیشتری رو داخل محیط Cryptotab باشید تا صاحب مقدار بیشتری بیت کوین بشوید . 
توجه داشته باشید برای این که خیالتون بابت بیت کوین های استخراج شده راحت باشه (پریدن ویندوز یا مشکلات مشابه) و اینکه بخواید روی سیستم های دیگه تون هم عملیات استخراج رو انجام بدید میتونید اطلاعاتتون رو روی جمیلتون ذخیره کنید که برای این کار باید داخل سایت ثبت نام کنید . از قسمت پنل کاربری روی گزینه LOG IN کلیک کنید .

 

 

روی گزینه زیر کلیک کنید تا وارد جیمیلتون بشید .
 

 

 

 

در این قسمت با وارد کردن جیمیل و پسوردتون میتونید عضو بشید . توجه کنید که پیامی به جمیلتون ارسال میشه که جهت تکمیل ثبت نام باید به جمیلتون مراجعه کنید . (قسمت spam جمیلتون رو چک کنید)

 

 

 

روش دیگر برای افزایش سرعت استخراج بیت کوین در این برنامه عضوگیری و تشکیل گروه برای افزایش سرعت استخراجتون هست . هر چه گروه و زیرمجموعه بزرگتری داشته باشید میتونید مقدار بیت کوین بیشتری داشته باشید . 
فقط کافیه شما لینک عضوگیری منحصر به خودتون رو که در صفحه اصلی هست رو با دوستانتون یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید . به همین سادگی !

 

 

 

برای انتقال بیت کوین به حسابتون زمانیکه مقدار بیتکوین شما به 0.00001 برسه میتونید اون رو به کیف پولتون انتقال بدید . کافیه از نوار سمت راست روی گزینه WITHDRAW کلیک کنید و مقدار بیتکوینی که میخواید به آدرس کیف پولتون انتقال بدید رو  وارد کنید .

 

 

 

و نهایتا بیت کوین های خود را به تومان تبدیل میکنیم.

 

(آموزش تبدیل بیت کوین به تومان)


موفق باشید

 


مطالب مرتبط
    نظرات
    براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: